K-Citymarket Espoo Sello uudistetaan – kauppa auki koko remontin ajan

Espoon Sellon K-Citymarketin kokonaisuudistus on alkanut. Laaja remontti valmistuu arviolta loka–marraskuussa. Kauppa pysyy auki asiakkaille koko remontin ajan.

Sellon K-Citymarket Espoossa uudistuu täysin. Remontissa uusitaan muun muassa talotekniikkaa, myymäläkalusteet ja takatilat. Kaupan kylmälaitteet vaihdetaan uusiin, ympäristöystävällisellä hiilidioksidilla toimiviin laitteisiin. Suunnitellut uudistukset ja korjaukset parantavat merkittävästi kiinteistön energiatehokkuutta.

Valmistelevia töitä on jo aloitettu kaupan takatiloissa. Asiakkaille remontti alkaa näkyä myymälän puolella kunnolla juhannuksen jälkeen.

Kauppias Esa Kiiskinen kertoo, että suuri osa töistä tehdään joko hiljaisina kauppatunteina tai yöaikaan, jotta remontista olisi mahdollisimman vähän häiriötä asiakkaille.

”Pyrimme tekemään asiakkaillemme entistäkin paremman kaupan. Uudistettu myymälä mahdollistaa palvelun niin, että ostoksilla käymisestä tulee entistäkin vaivattomampaa”, kertoo kauppias.

Sellon K-Citymarket tunnetaan vahvana kalakauppana ja upeaa kalaosastoa pyritäänkin vahvistamaan entisestään remontin myötä. Kalatiskiin tehdään rakenteellisia korjauksia ja esimerkiksi lattia sen alla valetaan uudestaan. Valutyön ajaksi kalatiski siirtyy kuukaudeksi uuteen paikkaan myymälässä.

Myymälän osastojen järjestys vaihtuu jonkin verran remontin myötä. Esimerkiksi isolle pakasteosastolle on suunniteltu uusi paikka juuri ennen kassoja. Sushilinjasto siirtyy osaksi muuta palvelulinjastoa. Myös kahvila uudistuu. Kiiskinen kertoo, että asiakkaille kerrotaan aktiivisesti remontin kuulumisista muun muassa kaupan infotaulun ja somekanavien kautta.

Sellon K-Citymarketin tavaratalojohtajana toimii Matti Alilonttinen. Hän kertoo, että myös kaupan käyttötavaraosastot uudistuvat ja saavat uuden ilmeen. Tavoitteena on tehdä selkeä kauppa, jossa on mukava ja helppo asioida. Erityisesti kaupan vahvuuksiin kuuluvat kauneusosasto ja ruoanvalmistusvälineet, jotka saavat uudistuksessa lisää tilaa.

K-ryhmä haluaa edistää kasvavien kaupunkien palvelujen kehittymistä uudistamalla kauppaverkostoaan.

”Sellon K-Citymarketin remontti päivittää kaupan asiakkaiden toiveiden ja ajan viimeisimpien vaatimusten mukaiseksi. Tämä mahdollistaa asiakkaidemme palvelemisen moderneissa ja tehokkaissa tiloissa sekä entistäkin vastuullisempien ratkaisujen käyttöönoton”, Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Mika Sivula sanoo.